27.12.2018
No 2015. gada oktobra līdz 2018. gada jūnijam Valkas Jāņa Cimzes ģimnāzija īstenoja Eiropas Savienības Erasmus+ programmas stratēģiskās partnerības skolu sadarbības projektu – Mācību platforma „Jauniešu uzņēmējdarbības spēju pilnveidošana un attīstīšana”, kurā gan skolotāji, gan skolēni no dažādām valstīm piedalījās jauna mūsdienīga mācību materiāla izstrādē mācību priekšmetā Ekonomika.
05.06.2018
2017. gada septembrī noslēdzās Eiropas Savienības Izglītības, mācību, jaunatnes un sporta programmas Erasmus+ finansētais divu gadu projekts „Reiz tikās 4 ceļotāji... Valsts valodas apguves veicināšana mazākumtautību bērniem”, kuru kā vadošais partneris īstenoja Rīgas 252. pirmsskolas izglītības iestāde. Projektā piedalījās četru valstu pirmsskolas izglītības iestādes no Latvijas, Slovēnijas, Norvēģijas un Beļģijas.
30.05.2018
Banku augstskola kopā ar partneriem no Latvijas, Lietuvas un Nīderlandes realizēja Erasmus+ Stratēģiskās partnerības projektu Partnerships to ensure Risk Management in practice (PERM). Projektā piedalījās Latvijas Apdrošinātāju asociācija, AAS BALTA, Viļņas Kolēģija un Roterdamas Universitāte.
14.05.2018
Transporta un sakaru institūts (TSI) sadarbībā ar sešām partnervalstīm laika posmā no 2015. gada 1. septembra līdz 2017. gada 31. augustam īstenoja stratēģiskās partnerības projektu “Maģistra programmas absolventu programmatūras inženiertehniskās kompetences attālināta novērtējumu ieviešana”.
08.03.2018
Valsts izglītības satura centrs (VISC) sadarbībā ar partnerorganizācijām no Latvijas, Austrijas, Kipras un Lielbritānijas īstenoja Erasmus+ stratēģiskās partnerības projektu “B-Learning: Izglītības procesu vadība multimodālām mācībām”, kura mērķis bija veidot izpratni par kombinēto mācīšanos (blended learning) un veicināt tās izmantošanu skolās. Projekts ilga 24 mēnešus no 2015. gada 1. septembra līdz 2017. gada 31. augustam.
06.03.2018
Personāla apmācību centrs Agenda īstenoja stratēģiskās partnerības projektu “Talantu skola” ar mērķi apvienot vairāku izglītības nozares praktiķu pieredzi un zināšanas, lai izstrādātu metodoloģiju “Talantīgās un inovatīvās domāšanas mācīšana skolā: teorija un prakse”, kas paredzēta pamatskolu un sākumskolu skolotāju zināšanu veicināšanai par to, kā attīstīt skolēnu talantīgu un inovatīvu domāšanu un audzēkņu sekmju uzlabošanu.
02.03.2018
Laika posmā no 2014. gada decembra līdz 2016. gada martam Ventspils 4. vidusskola sadarbībā ar citām partnerskolām no Polijas, Francijas, Somijas, Vācijas un Itālijas realizēja Erasmus+ projektu “Jaunā cilvēka tēls nākotnes Eiropā”, lai sagatavotu savus audzēkņus turpmākām studijām un jaunajiem dzīves posmiem.
15.02.2018
Ogres Valsts ģimnāzija ar partnervalstīm no Eiropas īstenoja Erasmus+ projektu “Vide mums apkārt kā izaicinājums un atbildība”, lai rosinātu skolēnu interesi par vidi un tās aizsardzības nepieciešamību.
14.02.2018
No 2015. gada 1. septembra līdz 2018. gada 31. augustam Dagdas vidusskola kopā ar sadarbības skolām no Austrijas, Čehijas un Horvātijas īsteno Erasmus+ projektu "Nodarbības ārpus skolas", kurā secināts, ka nodarbības ārpus skolas pozitīvi ietekmē mācīšanos, un zināmas iemaņas noder ne tikai mācību procesā, bet arī tālākajā dzīvē.
02.02.2018
Mālpils novada vidusskola īstenoja Erasmus+ projektu “Skola, kurā mums patīk mācīties”, lai iepazītu un pārņemtu partnerskolu pieredzi labvēlīgas skolas vides izveidē, uzlabojot starpskolu sadarbību un pilnveidotu skolēnu sociālās, komunikatīvās un pilsoniskās prasmes. Projektā piesaistīti partneri no Austrijas, Itālijas, Horvātijas, Spānijas un Portugāles.