23.12.2020
Kopš 2015. gada Saldus pamatskola ir aktīvi iesaistījusies Erasmus+ projektu plānošanā un īstenošanā. Šajā laikā skola ir realizējusi divus Erasmus+ mobilitātes projektus, un vēl viens tiek īstenots. 2016. gadā Saldus pamatskolas darbinieki uzsāka savu pieredzi starpskolu partnerības projektu īstenošanā stratēģisko partnerību aktivitātē, kurā jau ir īstenoti trīs projekti un procesā ir vēl divi.
20.07.2020
Trīs gadu laikā Rīgas Igauņu pamatskolas Erasmus+ stratēģiskās skolu sadarbības partnerības projektu “Draudzīgas vides dzērvenes un inovatīvie planšetdatori” realizēja un pilnveidoja dažādu priekšmetu skolotāji no piecām Eiropas valstīm – Latvijas, Igaunijas, Polijas, Somijas un Itālijas, lai starpvalstu skolēni vecumā no 13 līdz 16 gadiem varētu attīstīt savas zināšanas un spējas.
22.05.2020
Mālpils novada vidusskola ar sadarbības partneriem no Horvātijas, Itālijas, Norvēģijas un Portugāles kopīgi organizēja Erasmus+ stratēģiskās partnerības projektu “Kooperatīvās mācību metodes un digitālās prasmes uzņēmējdarbības apmācībā” (COLENT), lai uzlabotu skolēnu uzņēmējdarbības, digitālās, valodas un sociālās prasmes.
27.04.2020
Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments (RD IKSD) ar sadarbības partneriem no Latvijas, Igaunijas un Spānijas divu gadu laikā realizēja Erasmus+ stratēģiskās partnerības skolu izglītības sektora projektu ARETE CATALYST (“Atbalsts pedagogiem personīgo kompetenču un rakstura izglītības veicināšanai skolās”). Projekta laikā tapa pētījuma pārskats un skolotāju izglītības programma, kas nodrošina pedagogiem atbalsta instrumentus darbā ar transversālo kompetenču un rakstura attīstību skolās.
07.04.2020
Jelgavas novada Neklātienes vidusskola 13 mēnešu laikā ar partneriem no Itālijas un Igaunijas īstenoja Eiropas Savienības Erasmus+ programmas stratēģiskās partnerības projektu Adult ReStart skolu izglītības sektorā “Restarting adult learning skills through new teaching methods” (“Pieaugušo izglītības prasmju atjaunošana, izmantojot jaunas mācību metodes”). Projekta īstenotāji vēlējās realizēt pieaugušo izglītojamo tālmācības formas uzlabošanu, tāpēc projektā pedagogus aktīvi izglītoja par modernākajām tehnoloģijām un jauniem mācīšanas paradumiem.
17.02.2020
Skolotājiem bieži vien jāapgūst dažādi digitālie rīki, lai padarītu mācību procesu mūsdienīgu, sagatavotu jauniešus darba tirgus prasībām. Kopā ar skolotājiem pilnveidojas arī skolēni. Bet, veidojot digitālās platformas, prezentācijas, infogrammas, domājot par to saturu, jauniešiem jāapgūst vēl viena ļoti aktuāla prasme - medijpratība. Tā Ludzas pilsētas ģimnāzijas skolotājiem radās ideja īstenot Erasmus+ projektu „Digitālā un medijpratība ilgtspējīgai mūžizglītībai” („Digital and Media Literacy For Sustainable Life Learning”).
24.01.2020
No 2017. gada 1. septembra līdz 2019. gada 31. augustam četras pirmsskolas - “Attīstības centrs ģimenei” no Latvijas, Ioan Popescu liceja eksperimentālā pirmsskola no Rumānijas, pirmsskola Nykstukas no Lietuvas un Ozel Gozbebegimanaokulu no Turcijas sadarbojās, īstenojot Erasmus+ projektu “Iekļaujošā izglītība vizuālistiem, audiālistiem un kinestētiķiem, izmantojot tehnoloģijas” (“Inclusive preschool by digital VAK”).
22.01.2020
Jelgavas Valsts ģimnāzija 3 gadu garumā kopā ar partneriem no Turcijas, Polijas, Beļģijas, Nīderlandes, Itālijas un Portugāles sadarbojās Erasmus+ projektā “ICT in Active Learning & Teaching- Inspiring, Challenging, Terrific” (“IKT kā aktīvas mācīšanās un mācīšanas sastāvdaļa - iedvesmojoši, izaicinoši, satriecoši”) ar mērķi uzlabot mācīšanas, mācīšanās un sadarbības prasmes, mācību stundās izmantojot IKT risinājumus.